Jatuh Bangun, Susah Senang Kami Tetap Bersama


Kaulah Segala2nya.....



 SHAFIQ,
Thanx sbb sayang,cinta dan kasih pd Syamira selama ne....
Selama perkenalan, persahabatan dan percintaan km, aku ckup selesa dgn dy....
Aku syg Shafiq Sukri.....
Dy lah yg mngubah sgalany dlm idop aku....
Dan mmbuat aku trus b'dri smpai skrng.....

Apa yg jd pd dri aku dy sntiasa mmbri smngat dkt aku walaupun 
dy slalu mmbebel.....
Dy lah kwnku, musuhku, bes fwenz n kekasih aku slamanya...(insyallah)
Dy slalu b'psan spaya aku b'aty2 n ta ttpu dgn ckp owg..
Krana aku jgak slalu d'tpu oleh kwn yg d'anggap kwn bek.....

Hmpir bbrapa thun km b'kwn amai yg b'tnya
 "bla ampa ne na kwen.... tnang la dlu sblm d'kbas owg".....
Adooii mcm2 soalan yg d'tnyakn cmpai tada jwpn...hu3...
Tp tapa jgn wsau klu jodoh km msih pjg, 
tgu la khadiran thun 2012...(insyallah)
Dan dgn restu ke22 keluarga, bahagia lah km...
Stiap manusia da prancangan....
so stiap yg kta rncng mst d'tentukan oleh-NYA...
AMIN....

Walau apapun jd aku ttp sygkn dy....
Jth bangun, Ssh sng, Phit manis, Baik bruk hnya km b'dua yg mngharungny dgn sbar dan tenang...
Hnya km yg phm prangai dan sikap masing2...


THANKS ALLAH....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Myra......LIKE KALAU SUKA!

No comments:

Post a Comment